Videovåld och testosteron.

image185


Jag har inte tidigare insett hur ofattbart lättpåverkad jag är, förrns nu, minuterna efter att jag spänt suttit och tittat på the ultimate fighter med andan i halsen, kännt hur mina hjärnceller sympatidött en efter en, och hur jag plötsligt är så till bredden fylld av bubblande testosteron att jag skulle kunna spendera ett helt dygn med att tvinna min buskiga mustasch och ansa mina polisonger.
För ett ögonblick ville även jag vara en mäktig, muskulös man med meningslösa tatueringar, märkliga kalsonger, tävlingsinstinkter och en osund känsla för våld.

Brottningsbilden kommer härifrån.

Kommentarer
Postat av: Love

Ett Klemmingmöte är ett möte i Klubb Klemming - bibliotekshögskolans eminenta festförening. Där snackar vi mycket skit, samt planerar sittningar, grillkvällar, spelkvällar, pubkvällar... Lite roliga aktiviteter för att muntra upp våra medstudenter när tentorna känns för tunga. =)

2007-11-27 @ 19:55:55
URL: http://lovemt.blogg.se
Postat av: Nåva

Bara namnet i sig lockar mig till ett medlemskap!

2007-12-01 @ 10:30:33
URL: http://butterflycatcher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0