Irriterat Intro

Det borras frenetiskt på andra sidan väggen, och jag förväntar mig snart ett oväntat och mycket oönskat besök från vem det nu kan vara som står där och borrar för sitt liv.
(Inget kaffe kommer borraren att bli bjuden på då, kan jag avslöja.)
Nå, detta tär på mitt annars ack så legendariska tålamod, kanske speciellt för att det låter såhär: "Brrrrrrrrrrrrrrrrr-Brrrrrrrrrrrrrrrr-Brrrr-Br-r-Brrrrrrr-Brr-Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-"
(sjung med vettja). Ja, som ni förstår så sliter det på det mest vältränade av psyken att höra timme ut och timme in.
Så jag ska strax avrunda detta mitt första inlägg i blogg #456.9, för att verkligen försöka slappna av, njuta lite av Debussy, och meditera över den mysiga promenaden som jag snodde åt mig igår på kolonilottsområdet.
Men först: en passande bild.
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0