Bloggare RASAR...

...som kvällspressen skulle ha uttryckt det, mot tidigare nämnda kvällspress val att beskriva Lily Allen som "mullig".
Ja, jag skrev: "mullig".
MULLIG!?!

Kära asiga aftonpress, jag ber härmed att få informera om att en individ som är normalviktig, och därmed inte har samma kroppsform som Paris Hilton (som ni av något skäl så ofta ser som hett nythetsstoff ), är inte, per automatik, MULLIG!

...Jag försöker lugna ner mig med att stillsamt mässa: "Alla som jobbar för kvällspressen kan omöjligtvis vara idioter, alla som jobbar för kvällspressen kan omöjligtvis vara idioter..." osv in i evinnerlighet.
...Men det funkar inte, jag övertygar ingen efter detta.

Här är aftonpressens defenition av en mullig person.

image98

Det är bäst att ni rusar iväg och kollar erat BMI, kära läsare, vem vet vad kvällspressen hade valt att beskriva er som? Ja, antingen det eller så är någon vänlig nog att massavskeda alla lobotomerade NK-offer från pressarna.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Jag håller fullständigt med dig, det är ju löjeväckande så som de håller på!
...och även om jag gärna vill tvivla på att precis ALLA som jobbar med med aftonpress är idioter, så börjar det nog luta åt det hållet. För de som jag träffat platsar definitivt in under kategorin....

2007-08-30 @ 22:24:52
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: J

Så vi har i detta avseende två kategorier människor...anorektiker och mulliga?
Apskallar!

2007-08-31 @ 11:28:45
URL: http://brainflakes.blogg.se/
Postat av: mel

genom att flytta ner gränserna frånsäger man sig totalt ansvaret mot de tjejer som växer upp, är känsliga och i riskzon för utseendehets... det borde vara straffbart... och det perfekta straffet för vilsegångna journalister med mundiarre skulle vara samhälltjänst på en ungdomspsykiatri där de ganska snart fått lära sig hur svårt det är att försöka ändra ett tankemönster hos en ungdom med felaktig självbild!
väl talat butterlfycathcer

2007-08-31 @ 23:44:25
URL: http://mel.blogg.se
Postat av: amorsken

Fan...jag blir så jävla irriterad.Om Lily A är MULLIG då är jag fan smällfet.
Men för mig handlar inte grejen om hon är mullig eller inte(vilket hon inte är) utan det handlar om att man tar sig friheten att ens kommentera någon annans utseende.
Jag blir så jävla förbannad.
Personer som kläcker sånt där är även personer osm varken har varit överviktiga eller anorektiska. Vi som varit på båda sidorna vet hur jävla on en sådan där kommentar känns, och framförallt är det väl för i helvete vuxna människor som skriver och jobbar för tidningar.
AAHHHHHHHH, jag säger bara en sak: SKOTTPENGAR!

2007-09-02 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0