In bland tarmar och bindväv

image198

Jag har pluggat ämnet: "medicinsk grundkurs", i vilket vi lär oss om den fantastiska och gurglande värld som döljer sig under lager av bindväv, muskler, fett och hud.
Detta pluggande har oavsiktligt gett nöjet att knarka TV-serien "HOUSE" en ny dimension.
Och jag finner mig alltsom oftast  i TVsoffan, vilkens ena armstöd jag krampaktigt håller i medan jag utstöter små patetiska -men entusiastiska- och högljudda diagnoser på påhittade TVpatienters krämpor.

Jag öppnar alltså en bok, läser lite och i ett sällsynt skådat rus av påhittad medicinsk allmänbildning... så känner jag mig mer trygg med att bli lagd under en kniv för att få mina inälvor omkringpetade medan jag sover.

nåväl, wish me luck.

/kramar från "TarmTina".


Kommentarer
Postat av: Love

Ujuj. Hoppas det går bra. =)

2008-01-14 @ 16:30:32
Postat av: Nåva

tackar. :)

2008-01-14 @ 17:04:50
URL: http://butterflycatcher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0