Nu vet jag inte...

... först tänkte jag skriva ett blogginlägg om hur jag småläst på nätet som handlade om div reaktioner och tankar kring ett outsiders-avsnitt som gick tidigt under 2007.
Det handlade om mycket överviktiga kvinnor, och de män som tycker att de är vackra.

Ett laddat ämne då tittarna delas in i två läger: Lägret som säger: "De kan omöjligtvis vara stolta över hur de ser ut, och tänk så osunt det är, har de ingen aning om riskerna?
Det är ju bara att röra mer på sig och äta mindre!"

Och läger nr 2 som säger; "det är ju sjukt, fattar de inte att det är ytligt, som att starta en klubb enbart för blondiner!"
(Sedan när blev krog och klubb-kulturen djup?)

Jag har tyvärr missat det avsnittet, och har letat förgäves efter det på nätet.

Själv är jag ju något tjock ( låt oss vara diplomatiska i överkant), men ändå så har mina partners (ex och nuvarande) haft något gemensamt.....
De har inte en fetisch för övervikt.
De har, så vitt jag vet INTE fått någon orgasm på grund av något idoga beundrande av valkar, skulle det ske så finns det inga ord att beskriva hur högt jag skulle höja mina välformade ögonbryn.

Ibland så har det hänt att jag sneglat på min snygga och sunt normalviktiga partner och funderat : "hur gick det här till?"

Men nu är jag alldeles för trött för att skriva någonting vettigt eller ens att komma till någon form av mer eller mindre långsökt poäng.. så jag tror att vi pausar här.

God Natt kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Amorsken

Vet du, jag har också velat se det programmet...men förgäves.

2008-02-06 @ 08:34:31
Postat av: Love

Var det verkligen ingen som var positivt inställd? Förutom de som porträtterades. Inget tredje läger?

Jag är mer än något tjock, även om man är diplomatisk i överkant, men av de jag varit med vet jag ingen som haft nån särskild fetisch. Jag har ofta hört att magra tjejer är avtändande, att kurvor är sexigt, yada yada yada, men det är ju inte samma sak som att ha en fetisch... Jag är nog mest bara tacksam över att mitt utseende faller vissa i smaken. Och killarna är ju av alla sorter... Jag har haft killar så snygga och omsvärmade att jag knappt vågat titta åt dom. Killar som... eh... vi kan nöja oss med det. (Vad var poängen i det här...? Jag bara bluddrar.)

2008-02-06 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0