Facebook - de fria associationernas gödselmark.

Detta är den ytterst vetenskapliga studien "Your own characteristic cloud".
Det rör sig alltså om ett stort antal ord, som dina facebookvänner kan välja emellan för att finna det, eller de ord som passar bäst in på dig, och din personlighet.

  • De ord som är störst är alltså de som fått flest klick från dina vänner, och de minsta är de som fått inga klick alls. Mig kan man alltså inte beskriva med något av följande ord:
  • "perfectionist" kan jag hålla med om att jag inte är. ,
  • "Stylish" ...så går det när man tycker att kläder främst ska värma och skydda kroppen... men därmed inte sagt att jag inte har en känsla för stil. ,
  • "hyper" Jag döljer det mycket väl..
samt
  • "Successful" och folk undrar ibland vad jag gnäller över..
Däremot är jag tydligen :
  • Intelligent det rör sig med all sannolikhet om någon form av allvarligt missförstånd eller en lättare masspsykos bland mina vänner och bekanta.
  • Kreativ. Där måste jag faktiskt hålla med rakt av.
  • Charmig. Lite som ett marsvin, kan jag tänka mig.
  • Free spirited. Det där har jag grubblat över många gånger...
  • Lojal.
  • Generös. ..ehm...
  • Crazy. Om jag befinner mig i större folksamlingar så tonar jag ner mig till den absoluta nollpunkten. De måste helt enkelt mena rent kliniskt.
osv. Ja.. ni förstår själva.


Kommentarer
Postat av: Love

Smickrande omdöme ändå. Jag skulle gilla det. Och jag älskar låten. Påminner om svunna tider. Blir på bra humör. =)

2008-02-10 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0