sammanfattning...

  • Mitt första kvällspass som vårdbiträde var kaos. Det andra, dagen efter, var tack och lov fridfullt.
  • Jag funderar över huruvida det granna grannskapet kan dölja en bordell mitt i gräddhyllan.
  • En man, modell äldre, körde en mycket klassisk flirt åt mitt håll, vilket jag missade fullständigt... vi befann oss ju trots allt inne på IKEA. Min uppmärksamma sambo, däremot, lade märke till det och informerade mig om saken med chockat skälvande stämma. Nej, det är kanske inte särskilt uppseendeväckande...
  • Jag har blivit ett år snyggare.
  • Jag har lyssnat på Norah Jones som andra människor nyttjar amfetamin.
Vad har du gjort?

image225


Kommentarer
Postat av: Love

Oh... Diggar Norah Jones. Mycket mycket. Vad gäller arbetet är det nog bara att genomlida det när det blir jobbigt. Bordellen lät ju... intressant... Och grattis!

2008-04-17 @ 10:09:47
Postat av: a

Hoho, jag visste väl att du skulle göra det. :)
(det är bra musik).
Tack för grattandet.
Jag fyllde några dagar efter din receptionistsyrra.

2008-04-17 @ 10:46:48
Postat av: Love

Hur kan man inte gilla henne? :) Finns det någon?
Blev det gemensamt firande?

2008-04-27 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0