förlorat ägg.

image119

Alldeles förmycket att göra, så pass mycket att jag inte vet var jag ska börja, papper överallt, min stress ökar och vill ta sig uttryck i färg och linjer, men jag måste fokusera, och jag är orolig, och jag vill inte dra på det krystade leendet på söndag och oroa mig för om jag gör rätt, jag vill vara ifred och andas bokstäver som formar latinska namn på inälvor som vi inte ens visste att vi hade.
Och jag vill skriva riktigt bra på proven.

Hans Arnold är, tillsammans med minnet av Tove Jansson den bäste illustratören sedan Aubrey Beardsley regerade med sina linjer.

Kommentarer
Postat av: Nynna

Gillar dina illustrationsval...
hoppas det går/gått bra på proven.
Kram

2007-09-30 @ 20:43:14
URL: http://nynnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0