minnen från en festival

Jag kommer givetvis att gå in på detta betydligt mer detaljerat än just nu, när det ändå gått två timmar förbi min läggdagstid. Det var trevligt och kul på alla sätt och vis ( förutom när min sambo hatade mig intensivt och under en mycket kort period då jag knappat in fel pin kod på hand mobil FYRA gånger. Det släppte, tack och lov.)

Jag tog några bilder som jag trodde skulle bli fina, men som förvånansvärt nog mest blev suddiga.
Här är några utav dem.

image136

image146


image147

Det var en finfin festival, och jag var mycket glad över att få vara där.

Kommentarer
Postat av: Nynna

Kul med festival.... (?)
Jag har utmanat dig på min blogg :-)
Kom in och se.

2007-10-16 @ 20:32:32
URL: http://nynnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0