Dagens Musiktips

image31
  • The Nerg
  • Jag råkar faktiskt ha kontakt med de två vackra medlemmarna i bandet, och länkar till deras respektive bloggar finns här till vänster. Tänk akustisk-kent-influerad-smärtvisa... ja.. ungefär så låter de..
  • Animalhearts
  • En konstnärlig och härlig filur i bandet har bytt bok med mig vid ett tillfälle och dykt upp i två av mina nattliga drömmar.
  • Johan Lo
  • Finstämt, en röst och en gitarr och vackra melodier. ( som för mina tankar till intromusiken till gamla goda barnprogram av typen "Kalles klätterträd"... det är nog nästan garanterat inte alls meningen...)
  • Lovekevins
  • Klämmigt, gulligt och hoppigt... nästan snudd på hispigt.
  • Ficken länk till dem via ett kattforum som jag nördar mig på och en kvinna där som upplevt sångaren på bibliskt nära håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0