The return of the IKEA-art!

Ja, efter det senaste lätt deprimerande inlägget som hittils endast en person orkat läsa sig igenom ( det kan ha varit jag, men jag är inte helt säker) Så beslöt jag mig för att ta tjuren vid hornen och få ändalykten ur vagnen, sätta bollen i rullning, ja , få någonting gjort, helt enkelt, så jag tänkte bidra med några kandidater till ikeakonst-temat.
Vad sägs om följande?
Fotade under en utflykt till drottningholm.

Kitschigt,va?
Den söta lilla detaljen med E hjärta A fanns där när vi tassade dit*, och vem vet, kanske den har suttit där sedan 1700 talet då dåvarande knug sprättande spatserade fram över grusgångarna med sin lilla silverkäpp.

*det var alltså inte vi som krafsade dit det i hopp om att fånga den ultimata IKEA-bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0