All work and no play...

image186

Allvarligt... jag är riktigt toktrött.
Om Jag inte spenderar tiden med att : tokfokusera, försöka minnas, duscha folk, byta blöjor, torka, tömma någons urinsamling, inget fumlande, inget stressande, inget oroskapande, kuta fram och tillbaka i korridorer, gå vilse då och då, springa upp och ner i trappor, så försöker jag plugga inför provet som är redan på tisdag, slutföra uppgifter över internet, och försöka att inte glömma mina tvätttider.

Socialt liv är out of the question fram till strax efter Jul ungefär.

Ska jag uträtta ärenden så måste jag se till att jag snabt kan ta mig till den ena platsen från den andra, så ärendena måste ligga inom samma färdzon, och sömnen, ack, sömnen... jag är mentalt utmattad.

Kommentarer
Postat av: Nynna

Åh... var försiktig.
Att sova och att komma mer i varv är livsviktigt.
Jag vet att det är svårt... men om du inte försöker hitta vila emellanåt nu kan det gå käpprakt....
Ta det lugnt...

2007-12-01 @ 18:43:10
URL: http://nynnas.blogg.se
Postat av: Nåva

Nynna, min vän, du har rätt.
jag kutade in i den omtalade metaforiska väggen förra hösten, ingenting som jag vill uppleva igen.

2007-12-06 @ 21:48:42
URL: http://butterflycatcher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0