trött tröttare tröttast

... de senaste tre dagarna har varit intensiva, roliga, utmattande men främst: klibbigt rinniga.
Jag avskyr surrealistiskt hög luftfuktighet i kombination med tryckande vindstilla värme.
När jag och Y konkade och drog livsmedelsprodukter från citygrossisten vid helvetet/kungens kurva, så rann fukten bokstavligen från oss.
Efter förgårdagens lyckade kronärtskocksskiva, vansinnesdagens matsläpande dessförinnan, och gårdagens intensiva städande... så är jag fortfarande helt utmattad.
Jag vill piggna till så snart som möjligt, vill kunna träna igen, det har jag inte gjort på två dagar nu och abstinensen börjar sätta in.

Kommentarer
Postat av: isabell

jag är mäkta nyfiken på din kronärtskockssiva. dela med dig kära vackra dam.
PS. jag är inte alls uttråkad

2007-08-18 @ 20:36:32
URL: http://enlitensymaskinsfabrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0