Jag ber om ursäkt,

Kära tre läsare, för det är få saker som är så ointressanta som att läsa om folks träningsvanor, vilket det ju tycks ha blivit lite väl mycket av de senaste dagarna... ja, det och så kanske bloggar som uteslutande handlar om vad den tonåriga/nyligen 20fyllda blogginnehavarinnan har på sig/vill ha på sig/ önskar att hon hade råd att ha på sig... eller kanske en blogg om det vackra i att äta näst intill ingenting alls.
Så jag ber om ursäkt för den senaste tidens ointressanta innehåll.

Nästa inlägg ska handla om hur jag fyndade tre par (otroligt fula) skor för 179 kr, och den ångest som drabbade mig då jag slogs av tvångstanken:"Tänk OM jag faktiskt har lurat STADSBIBLIOTEKET på 200 kr!! Jag som älskar stadsbiblioteket!!", samt den sinnliga upplevelsen av att gå från smärtande, nyköpta tortyrskor till masserande ojämn och mjuk gräsplätt i bara strumplästen.

Jag älskar er, ni tre trogna och uttråkade läsare.

Som vanligt har jag inte någon skön ny bild att dela med mig av... däremot fann jag denna ljuuuuuvliga blogg, mina damer och eventuellt herrar: läs och njut. therapeuticpictionary

Kommentarer
Postat av: Angelica

Läste först nu att du skulle på Öppet Hus på EKC idag. Var du där? Vad testade du? Hade varit trevligt att hejja annars :-) Och förresten, hur lurar man Stadsbiblioteket på 200 spänn? :P

2007-08-19 @ 17:34:57
URL: http://magdans.blogg.se
Postat av: Nynna

Ha ha ha... och jag vet inte om jag är en av dina trogna läsare. Men jag borde vara det eftersom jag har dig som favrit länkad hos mig.. :-)
Ja, jag är då verligen inte intresserad av att läsa om unga människors matvanor eller klädvanor.
Man ska vara sig själv... och det är du tycker jag.
Blogga på... i vilket ämne du vill :-)

2007-08-20 @ 15:28:47
URL: http://nynnas.blogg.se
Postat av: Linda

När kommer nästa inlägg? / Trogen läsare :)

2007-08-20 @ 20:17:02
Postat av: amorsken

Du är finast, du är bäst, du är den som glittrar mest!
Heja heja heja
pysss

2007-08-21 @ 14:35:56
URL: http://amorsken.blogspot.com
Postat av: nåva

Kära underbara läsare, tack för edert pepp allesamman!
Angelica; nu är jag ju inte helt hundra på att jag faktiskt HAR lurat mitt älskade stadsbibliotek på 200 spänn, jag svävar i en fruktansvärd ovisshet, skulle man kunna säga.
Allt är ju baserat på mina hjärnspöken.. lååång historia.

2007-08-23 @ 08:36:29
URL: http://butterflycatcher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0