Så mycket att säga, och ändå så innehållslöst.


Vad jag egentligen ville göra var att bjuda på Robert Brobergs Genialiska hjärntvättarhit: "Ingela".
Den etsar sig fast som tatueringsfärg på hudytan.
Jag har nu lyssnat oupphörligen på den rackarns dängan i nästan en timma.
Det kan inte vara sunt.
Så, jag sökte efter låten på youtube för att smitta er, kära tålamodiga läsare.
Och vad fann jag om inte detta märkliga fenomen : Fyra klämkäcka personer som alla bär hatt.

Och det slår mig att det nog är rätt få saker som är så oskuldsfulla och samtidigt så torrt obskyrsexuella som unga män i knastrig gubbutstyrsel som spelar luftgitarr under ihärdigt luftjuckande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0